DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fredagsglasögon!

Kategori: MAT/Bakning

<- dessa lila blev det! Riktigt tufft med flottigt blä-hår med... Mrrawwr.

Nu har jag sagt till vilka bågar jag vill ha,
och jag passade på att springa in på Hemma-kwell o söpa dooodiiiiis.....
Massor med dott doooodiiiiiiissssssss.....

Vincent slocknade i soffan vid 15-tiden, så han vaknar väl snart, och vill ha doooodiiiiissss...

Hej fredag! :D

Ja, det blev de lila bågarna. Passar utmärkt med håret, men om jag byter färg, får jag ha de svarta jag har nu. hahaha..

Så nu ska jag höpp in  i duschen och göra mig fredagsfin. OCH måla naglarna vita i en fransk sak. Jag har sagt hela veckan att jag ska måla naglarna, så nu jävlar ska jag rå om mig själv. Med godis.
Because I'm worth it.

Och under tiden ska Lasse dammsuga och torka golven. För det står i bloggen. Svart på vitt. BOKSTAVLIGEN.... ^^

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Skönt att du kom fram till vilka bågar det blev..fina de var..Nu är det snart pannkakor för oss och massa kvälls mys..kram

    2011-09-30 | 16:43:22
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Emma säger:

    sv. ja mums :D godis är bäst ^^

    2011-09-30 | 16:46:11
    Bloggadress: http://emzaans.blogg.se/
  • Lindah- En blogg med smink & foton säger:

    sv: gamla uppsala museum:P

    2011-09-30 | 18:30:44
    Bloggadress: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: