DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Folkilsk donk med kaffe.

Kategori: I-Landsproblem

Det var en Donk i Värnamo
Som ville ha större bo
 
Så söp hon sig full
o ramla omkull
 
och SCHJUUUUSSSS in i ugnen!
 
(?)
 
Nej kanske inte direkt. Men en kopp kaffe och nattamacka iallafall!
Ramla omkull kan jag göra titt som tätt oavsett.
Okej, sluta rimma nu då..
 
Känsligt ämne med det där om hundar som attackerar små barn eller? Jag är på barnens sida. Och katter. Hundar ska ge fan i att attackera folk över huvud taget, och i allra högsta grad, små barn! Men inte fan ska de behöva avlivas för det.
Nej, fyfan.
 
 
Ägaren däremot... Vad fan...????
FOLKILSK hund mitt bland kollektivtrafiken? ERU DUMM I HEEELA HÖVVET ELLER???
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: