DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dag 6 Fritt.

Kategori: Rensa I Själen


Jahapp, boken gav mig en hel dag ledigt. :P
Jag ska fundera på framstegen jag gjort, om jag är gladare, om det händer mer i mitt liv, bla bla blaa.
Blev inte att jag kollade bilen igår, så jag får göra det idag. Och jag får göra klart tavlan idag. och jag ska maila en familjebild så den kan skrivas ut.

Dagens Vince: Skitnödig och gnällig, vägrar skita. Gnälligt. Bluuäääh!
Dagens Isadora: Mätt o go o går omkring i gåstolen.

(Nattens Doa: Vakna, gnälla, få napp somna om, vakna gnälla... mat, ny blöja, somna om? Nähä, napp, dra igång speldosan.)
Sen en gång till, well past MY bedtime.
(Gnälliga föräldrar, de ska skylla sig själva. Säger folk. Som inte än har barn..^^)

Men att se det från den ljusa sidan: Hon vaknade antagligen för den andra tanden har växt ikapp den första. Och Vincent är inge glad för han har ont i magen. Ingen är glad när man har ont i magen.

Och, de är fukktansvärt söta, mina gingerhead barn. Ler gör de ju ändå mellan varven. ;)

Kommentarer

  • Josefin säger:

    SV: Woho! :D

    Nää, 29 november, 18 år iår juuu! :D

    2011-08-30 | 12:31:44
    Bloggadress: http://melonmint.blogg.se/
  • diana säger:

    Små barn är ett heltidsjobb. Tonåringar är två. Mina är stora nu så jag känner friheten. Mitt barnbarn ockuperar min tid dock ;)

    2011-08-30 | 22:35:22
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här: