DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dag 4- Förbered nåt du egentligen inte vågar

Kategori: Rensa I Själen



Dag 4 idag söndag, och idag har uppdraget varit att förbereda en sak.
Man ska göra nånting man egentligen inte vågar.
Författaren gav exempel som bungyjump, fallskärmshopp, spela teater, ta i en orm...

Inget av det där är aktuellt för mig. De första sakerna är för dyrt, och ormar och såna saker är jag inte rädd för.
Så, dag 4 blir problematiskt! Vad FAAN vågar jag inte göra?
Tänkte pierca naveln, men det vågar jag ju. Och det är bara dumt, när man vill ha fler barn.. ^^ (Och jag är urbota klantig rent allmänt, den kommer aldrig läka!)

Sååå...? Vad kostar gratis, som jag inte vågar göra? Jag failar på dag 4 helt enkelt. Jag kan inte boka nåt eller kolla upp, som jag inte vet vad det är än. Gruff uff.

Räknas det att jag börjat gå i högklackat, lite varje dag? Det vågade jag ju inte, men började i onsdags...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: