DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Kaläändääär.

Kategori:

Snart är det Måndag på riktigt, så jag kan väl tjyvstarta med en liten kalenderlista.
Vet att ni är nyfikna ändåså..^^

Måndag 13 sept:
- Min mormor fyller 68 år, jag har gjort ett scrappat kort till henne som kommer fram med post på tisdag. (dumglömsk, postade det nu i helgen..) Ska även ringa o gratta.

- Banken kanske ringer.
- Göra klart uppgift 1 i lektion 6, om Feng Shui. (pluggar ju till inredare på distans)
- Ringa företaget och skicka CV. Tjata om o få jobba. Be på mina bara knän, i värsta fall. Det kommer knaka, mina knän är som en 90årings nu.
- 7 dagar kvar till barnbidrag.

Tisdag 14e sept:
- Jag o Lasse har vart tillsammans i 29 månader. (2 år o 5 mån)
- Vincent ska på dagis 9-14. Om han får.
- RutinUltraLjud på plan 5 kl 11.15.
- Ev köpa och hämta nya bilen i skåne. Audin är ju adjöss, goodbajs, skrota, baibaii.
- Ida har namnsdag.
- 6 dagar kvar till barnbidrag.

Onsdag 15 sept:
- Vincent dagis 9-14 om han får det nu.. (svinkoppe-misstankarna)
<- såret som de säger är svinkoppor. Men det VAR ett skärsår innan, jag är helt hundra.
- Banken kanske ringer.
- Sista dagen i vecka 19.
- 5 dagar kvar till barnbidrag.


Torsdag 16 sept:

- Vincent dagis 9-14
om han får.
- Går in i halvvägs milstolpen Vecka 20!
- 4 dagar kvar till barnbidrag.

Fredag 17 sept:
- Idol?
- 3 dagar kvar till barnbidrag.

Lördag 18 sept:
- Me&I-party härhemma! En tjej kommer hit och håller barnklädes-party här hemma hos mig i Värnamo. Kommer du?
- 2 dagar kvar till barnbidrag.

Söndag 19 sept:
- VAL
- Vincent och hans BB kompis' dopdag. Även Kevins (Hanneles pajk). Tända dopljuset, o säga halleluja?
- Valvaka på teve. Må bästa block vinna. Bara det är rätt.

- 1 dag kvar till barnbidrag.

*****************************************

OBS!!! OBS!!!

Kom ihåg att TÄVLA HÄR i min alldeles första tävling. Jag samarbetar med den goaste scrappar-mamman ever, nämligen Krigge.  Ett helt STARTKIT med scrapbook-grejer, står på spel! De som gillar att pyssla, eller bara att vinna grejer, skall och BÖR vara med. It's an order. ;)


OBS!!! OBS!!!

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Vad är det för distansutbildning som inredare du läser? Låter super kul!



    Kram

    2010-09-13 | 22:16:23
    Bloggadress: http://www.lifeofanangel.se

Kommentera inlägget här: