DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

JAG anordnar tävling!

Kategori: Tävlingar


Jag tävlar hos DONKEN om ett scrapbook-startset värde 299 kr, från kristinasscrapbooking.se. Klicka HÄR för att tävla du också!

**

Utdrag om produkten, från Krigges egna Hemsida:

Innehåll:

Liten stämpel 25x25 mm
1 stämpeldyna från Versa Color
1 ark rub ons från Kaisercraft
2 st dubbelhäftande tejp, 3 mm och 6 mm.
3 st 12”x12” cardstock (färgat papper)
6 ark glue dots
32 st dekorationsblommor
12 st dekorationsrosor
50 st självhäftande halvpärlor
100 st självhäftande rhinestones
2 st tags
Glitterlim
Distanskuddar
1 meter punchinella
100 st minibrads guldstjärnor


REGLERRRR:

1. Kopiera dena bild, och den kursiva bildtexten och posta det i ett inlägg i din blogg.
2. Skriv i en kommentar till mig länken till inlägget.
3. Se till att länkarna i texten fungerar ordentligt.


Har du ingen blogg, så maila detta till 5 kompisar, och skriv sedan det i en kommentar i detta inlägg.



Detta är den allra första tävlingen som anordnas och kommer från denna blogg.
TACK ännu en gång Krigge för att du ville samarbeta med mig om detta! :D <3


Tävlingen avslutas den 20 september, bara för att det är lätt att komma ihåg.

Guuuuhd Lack, everyhopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: