DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

www.donkendesigns.se

Kategori: Donken Designs .se

 
(Denna blå är såld)
 
Vecka 42 (förra veckan) hade jag lyft fram en produkt, som jag gjorde många olika utav.
Rattmuffar! Retro, aktuellt, värmande, höstigt, förberedande.
 
 
 
 
 
Denna veckan 43, blir en "repris" på förra året då jag startade upp hela denna verksamheten med webbutik och homepartyföretag.
Nämligen  FARS DAG kort!
 
 
(bilderna blir större vid klick)
 
 
 
Fars dag är i år den 11 november, så passa på att beställa i god tid, då jag bara har två händer när det gäller specialkorten.
 
Då och då skickas det ut små nyhetsbrev, ibland när jag uppdaterat butiken, ibland när jag vill förmedla lite glädje till era hem.
Anmäl till nyhetsbrev via www.donkendesigns.se eller på mail [email protected]
 
Vill ni hellre se alla mysiga produkter i verkligheten? Ta på rom, känna, klämma, se färgerna IRL.. Boka in en träff med mig. Jag åker land och rike runt, nästan.
 
Pösss
er tillgivne VD för DD
 
Annelie, Donken Designs
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: