DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fotograferingen på förskolan

Kategori: Isadora 31 jan-11

 
Doa har på sig Schulmans leggings (jag blev störtförälskad i detta mönster i dessa färger..!)
Schulmans dress
Spikey socks turkos med bruna igelkottar.
Jag satte dit ett skärp av brun/brons fuskskinn som en "mesh" för klänningen var lite stor ännu ;)
 
Vince har Magipocs Ghost-tröja med spöken i vitt, svart och orange.
Canvaspants svarta med ett svart nitbälte till
Och de magentafärgade ugglesockorna som går i exakt samma nyans som tröjan.
 
Leopard meets pacman meets skogen meets min "gamla" header.
 
Bilderna är tagna från www.meandi.se  och monterade av mig.
 
 Doa har även två tofsar i huvvet och Vince har spray upp ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: