DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Som att köra direkt vänster i en rondell.

Kategori: Aggro-Donken

Påbjuden gång- och cykelbana

Märket anger gemensam bana för gående och cyklande. De som ska använda gångbanor eller cykelbanor ska använda den och andra trafikanter får ej köra här om inget mer anges.



Lånat från: Vagmarken.se




Var och HUR får man göra ett Civilarresterande?
Kan jag som privatperson knacka på rutan på de jävla själlösa idioterna som tror att de får köra fritt på en såndan här gång/cykelbana utanför mina barns dagis? Tycker de själva att det är OK? Hur tänker de? Jag vill veta, och jag vill bötfälla dem SÅ HÅRT, alternativt + dra in körkortet.

Sen att de dessutom viftar åt MIG OCH MINA BARN att flytta på oss, vi som går med barnvagn. Där man ska/får GÅ. Inte köra personbil.

Jag förstår att hyresvärden och servicebussar för äldre folk kan köra på dessa vägar. För det får de. Flytt transporter och sjuktransporter får köra överallt här. Det är OK.

Men jävla förbannade poack som tror de äger världen i sin fula  bil utanför mitt dagis, de ska fan veta hut.
Nu har jag kollat upp vad som gäller. (se skylt och beskrivning ovan)
DE FÅR INTE!

Nästa gång... Då jävlar ska jag ta ert reg nr. Ni ska fan inte köra bil utanför mina barns dagis. Far åt helvete med er.

Kommentarer

  • rumptott säger:

    hehe aggrissiva donken =D

    men inte mer än rätt... =) jag står på din sida ^^



    kram o pöss <3

    2012-03-27 | 16:17:03
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    På dom jävlarna bara!!!!

    2012-03-30 | 10:13:37
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Ellinor säger:

    Tjenare Bruttan!

    Har haft en lång bloggsemester, och missat en hel del! Nu tänkte jag ta upp bloggandet igen, men kör en betydligt mer barnfri variant. Ta gärna en liten kik och sätt tassen där!



    Måånga kramar till dig och din familj!

    2012-04-03 | 22:18:16
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/chiniro
  • Trixie säger:

    Hahaha, det är rätt! På dem bara! ;D

    2012-04-13 | 14:38:11
    Bloggadress: http://trixity.blogg.se/

Kommentera inlägget här: