DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mustacher på barnprogramsgubbarna. Konstnärlighet i generna?

Kategori: Vincent



Jag tart tillbaka det med att det är lugnt o fint och vänligt här. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..... Jag satte inte in målargrejerna igårkväll, jag glömde det. Den lådan står på köksbordet.
I den ligger en svart spritpenna. En permanent svart spritpenna.

Need I say more?


TV'N!!!! VARFÖR MÅLADE HAN PÅ TEVEN???????

...ta 7560378653609856685 djupa andetag nu, för här ska saneras med cillit bang den orange flaskan.
Sen. Går inte ha Vince vaken när man gör det.

Funkade på köksbordet i morse.
(nu är det: Köksbordet, TVn, Köksgolvet(helvete!) nymålade tv rumsbordet som Lasse tog bort duken från.. den hade iaf gått tvätta. Jävvla Lasse!)

NEEEJJJJJ, rör inte mina spritpennor. Och- faaaaan, vad dum jag är. Lämna det framme är att baka for trouble.
Jag SKA köpa den gröna Tishan till Vincent på HM. : Here Comes Trouble!

Kommentarer

  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Haha du din virrpanna är så jäkla rolig så jag dööööör!Får mig altid ett gott skratt av din din toka!!

    2011-09-05 | 11:37:11
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Jessica säger:

    förresten.... vet att du la till mig i bloglovin =) men den jag har nu för denna sida jag har har ny bloglovin snälla "hint hint" =) vill du klicka lägga till dig på nya bloggen =) pretty pls snygga du haha. kram

    2011-09-05 | 11:44:18
    Bloggadress: http://bonusfamily.blogg.se/
  • linda - en vimsig mamma säger:

    shit, ja pennor det är tribbel!! alexander har ritat på tapeterna här hemma =( kram

    2011-09-05 | 11:52:49
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Mica- mamma till en liten Nora säger:

    Haha, jag vet att det är taskigt...men jag kan fan inte sluta skratta. Tur att det gick bort, annars hade jag känt mig elak på riktigt!

    Han kanske också har konstnärstalanger?

    2011-09-07 | 08:21:24
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: