DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mössa till Vince o halsduk till Doa? :D

Kategori: Tävlingar


Jag tävlar hos Coquina om valfri mössa och halsduk hos Myran & Lo. Tävla HÄR du också!
Avslutas 26 september.

Now I really wanna win this, my winning streak from last year has been... lowened.

******************
Kom ihåg tävlingen jag anordnar med, där vinnaren får sig själv avmålad i blyerts av mig, ett par skisser. Tävlingen finns här till vänster. :)
10 deltagare so far!

Och för fler vinstchanser, är det bara att posta ett nytt tävlingsinlägg i din blogg.. as simple as that. :)

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God eftermiddag..vad denna morgon sprang i väg..Får hoppas att du vinner till dina barn :)

    Så skoj att du gillar mitt inlägg :) Ha en fin eftermiddag.kram kram

    2011-09-20 | 12:39:01
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Ja det ska bli intressant att se vilken dag som tittar ut på..Längtan är så stor...Hoppas att man inte behöver gå över tiden..men det får man ta om det blir så..Kram kram

    2011-09-20 | 13:00:31
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Ja vi får allt se..De flesta tror den 25 eller 28 som är beräknad dag.Snart snart ska jag hämta hem min prins..vad mysigt..kram kram

    2011-09-20 | 13:32:16
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: