DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Frukost är en dygd.

Kategori: Småbarnslivet

<- blir att snart färga.

Beware of the sömnbristkossa som sagt

Jag är ju inte ensam trots att det är tidig morron och jag har fixat massa redan..^^
Hur orkar ni? Lägger er klockan 21 o somnar direkt?
Jag var ju ute igår, och gick till en kompis med barnen, och gick hem. Mitt sinne borde vara rofyllt.

(här stod massa svärord om hur jävligt det kan vara en natt som går in i en morron. Ignorera det.)

TVns scartkabel är ju glapp med. Lasse "fixade den" igår. Näpp.
JAG fixade den- också- idag.
Man kan inte tröck in nåt lite halvdant o tro att det ska sitta kvar.

Nu blir det saft, knäckebröd, banan och en sjuhelvetes massa kaffe till frukost. Kanske ägg och smoothie med.

Jäääävla sopbil som står och är igång, i 10-20 minuter utanför, och bara ståååår och stååår och brummar.
MILJÖVÄNLIGT är det väl att stänga av den jäveln??
Nu kom en till, som gör preciiis samma sak.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: