DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

En Anasin! Va FAN är en ANASIN? + Galen.

Kategori: Pyssel

Anasin- tavlan klar nu!
TILL TAVELBLOGGEN o kika på den myyycket förbättrade versionen.


Nu hör jag i syne och går i tungor här. Det lät som nån satt och viskade här. Jag gick in till Lasse, kollade om han pratade hemlisar i telefonen.
Nä han sov och var tyst.
Gick in mot köket o kolla om radion var på, nää, den var tyst.
Kollade om det var toan som droppade och lät som "ktsptsklstp". Nopes, och inte kranen där heller.

Kom fram till att det kanske var datorn som tänkte lite för högt.
Eller så var det jag.. som tänkte för högt.


Men ÅÅÅ.
Det var ju från utomhus! det regnar, och droppar på balkongen! Hur fan kan jag fått det till viskningar... I'mma goin' cräääjssssiiii...
Q.Ô <- Ett försök till egengjord smiley.

Förresten!
Jag beställde visitkort idag (21a sept), som kommer om cirka 21 dagar, då jag valde billigaste möjliga vis..
Och en stämpel, och ett pappersblock-grej med min tavla på. Fyfan vad läckert det kommer bli.

Ska visa sen!

Kommentarer

  • Frida - mamma till Elsa säger:

    Spännande. Jag tänkte på utställningen. Ingen tavla som blivit såld? :)

    2011-09-22 | 06:02:35
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Frida - mamma till Elsa säger:

    Jo jag är lite bättre men inte bra :/

    2011-09-22 | 06:06:26
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • feztis säger:

    Hahaha stackare :/ Vilken karl du har som öppnar alla fönster, det är inte sommar längre :p



    Pluggade psykiatri igår och lite socialt behandlingsarbete. Det tog tid, men nu är i alla fall ett stort arbete inlämnat :)

    2011-09-22 | 06:45:39
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Hannele - mamma till 2 prinsar säger:

    svar;

    Ah okej! Ja Kevin gick på dagis fast jag var mammaledig fast han gick ju inte där varje dag men ändå..vi var ju tvunga helt enkelt eftersom annars så skulle han inte ha dagisplatsen sen och man skulle vara tvungen att ställa sig i kö i 100 år till osv men ja Kevin älskar ju sitt dagis också så ja det kvittar ju :)



    Mmm..ja dom kanske har problem med sidan också..det vet man ju inte :/

    2011-09-22 | 08:01:27
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/
  • Ellis säger:

    Hej!

    Här vräker det ned just nu och blev kolsvart ute!

    Jag hade rotat lite basilika, lönn och ödesträdskott, så nu är de i krukor! =) Ska ta skott av min ananassalvia och ingefärsmynta också när det inte regnar! =)

    Iväg till tavelbloggen nu!

    Kram Elenor

    2011-09-22 | 08:22:41
    Bloggadress: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
  • Jouline säger:

    Ja den koftan var himla fin, ja tänk om man kunde stick sig en sådan fin :) Är usel på stickning^^ Ja men ett par benvärmare på Isadora skulle var riktigt sött :) Ja jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder vid bakningen sedan idag :) Spännande och få hem lite visitkort, dom billigaste räcker gott och väl tycker jag. Inte behöver man kosta på ett par dyra visitkort, onödiga pengar enligt mig^^ men visst har man råd så..

    kram

    2011-09-22 | 09:11:46
    Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/
  • hårdsrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen säger:

    Jävla kukläkare jag fick! Så otrevlig och opersonlig. De enda jag fick var en liknande astmaspray, för att vidga luftrören men jag fick ingen hostmedcin som jag också behöver, :s kukhövve! Skall ringa imrogon och säga att jag måste komma igen ! Blev så förbannad igår när jag var där så de inte var sant. :P

    2011-09-22 | 09:18:56
    Bloggadress: http://madeleineeidland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: