DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bonde- Håååze!

Kategori: Vincent

V: Bonde Åse?
Jag: Nej, jag ska kolla bloggen.
V: Bon-ggen.
Jag: Blåååggennnn
V: Bån-ken.
Jag: Bloooooggggeeeennn...
V: Bon-gen.


Njä, gick inte det. Men vafan har hänt idag??! Han väckte mig, och sa Mamma uppe, och lyfte mitt huvve från kudden.
Finnntenn, sa han, och drog av hela täcket. (Filten) O sen sa han saker, alltså rinktiga saker, med riktigt uttal!

Han är förkyld, han har nog blivit det i natt, men kan en förkylningsröst påverka uttalet på det viset, till det bättre? Och så tog han villigt på sig sina strumpor med min hjälp, och blöjan. Bara det! Jag slapp jaga o hålla fast o bråkas.

Nä nu brölar kråkorna i havet.  (men det är ju en bra sak!)

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej =) jag som har bonusfamilj.net men det strular så in å-vete men å andra sidan är blogg.se ganska bra =)...



    Ungar är härliga i bland, eller var det din karl som sa detta?? haha.... =) kram

    2011-09-05 | 11:30:03
    Bloggadress: http://bonusfamily.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    Åhh, vad mysigt! Lillkillen börjar bli stor minsann :)



    Sv: Ska iväg nu om 10 så hinner inte ta det nu i alla fall. Men det allra mesta om njuren står lite längre ner under kategorin gravitideten. Har ju haft bloggen för att orka mig genom vardagen så har varit ovanligt personlig på den fronten. Problemen började någon gång i början av juli tror jag det var så du behöver ju inte läsa allt för att hänga med ;)



    Du är så jävla häftig - kommer bli grymt snygtt med lila! Önskar jag också var lite mer vågad hihi! ;)

    2011-09-05 | 12:16:37
    Bloggadress: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här: