DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

3 år som sambos!

Kategori: Lasse min Sambo


<- nutid (samma fönsterlampa där..)


<-13 dagar efter vi flyttat in.



Idag har vi bott tillsammans officiellt, i tre år! Första SEPTEMBER flyttade vi ihop ordentligt, drog från Ljungby till Värnamo.
Två veckor senare skulle vi få en välkommen överraskning, men det tar vi den 14e. :P

Idag 2011, ska vi på möte. Lyckospark i arschlet på oss nu!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tre år...ojdå...:)

    2011-09-01 | 14:43:39
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Tänk vad tiden går. Den 22 som var nu hade jag och maken bott ihopa i 14 år! Ja ha flytta i stort sett in samma dag vi blev tillsammans ha ha

    2011-09-01 | 14:47:43
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Pernilla säger:

    Grattis, grattis till ännu ett jubileum och massor av lyckospark idag då (även om det säkert är lite sent, men ja.. lite sådär i efterhand lyckospark duger säkert det med hoppas jag) ;)



    Om jag skickar en bild sen räknar jag kallt med att du målar vårt första familjeporträtt också? Hihi! ;) Du är ju grym! Och håller med om jeansen. Förstår dock inte hur du har tålamod med alla detaljer..



    Sv: Det tråkiga (eller vad man nu ska säga) är väl att jag liksom inte kan fantisera ens en gång. Så kommer väl hamna i världens chock skulle jag tro när den väl är där.. Hade så gärna velat sitta o drömma om hur det ska bli men är ju inget som går på beställning. Är väl helt enkelt inte sån som person bara antar jag :(



    2011-09-01 | 15:42:22
    Bloggadress: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Kul för er verkligen,lycka t på mötet!Hur går det för er o er nya bebis?

    2011-09-01 | 17:38:18
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    Ni bor kvar på samma ställe alltså - lyllos att man hittar "den perfekta" lägenheten med en gång. Sjukt det hade vart om vi bodde kvar i vår första lägenhet haha! 20 m2 möglig källare med toalett i hallen haha! :P



    Sv: Nee, skötbordet hamnade i nuvarande gästrummet. Vilket väl blir bebisen rum så småningom. Jobbigt att byta nattblöjor i mörkret utan att väcka den andra tänker jag ;) Fast hade helst velat ha det på toa, så man har vatten, men är ju vägg i vägg så det får duga. Fast det är klart, vårt golv där hade nog gett samma resultat som hos er (har åtminstone gjort det på toaskåpet..).



    Gud, så kul! Hoppas, hoppas så ni kan få ert hus!! :D

    2011-09-01 | 19:12:06
    Bloggadress: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
  • Kristiina- mamma till Lovisa säger:

    Stort grattis till 3- års dagen :) Men självklart kan jag hjälpa dig med finskan för du har ju helfinskt blod i dina ådror :D Heheh. Lovisa är 75 % finne men hon har dubbel medborgarskap. Hoppas ni har haft en fin dag. Pusss

    2011-09-01 | 19:56:50
    Bloggadress: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här: