DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Text för ovanlighetens skull..

Kategori: Donken Designs .se

Fick tipset av Ellis pysselbloggarn, att dra stämpeldynan runt kanterna på papprena, och det har jag nu gjort på jättemånga kort. Jag har bara (2 olika) röd stämpeldyna än så länge, så det blir inte mycket variation i färgen. Men visst fan ser det bra ut!

Jag ska fota de rosa korten, och de moddade kuverten i köksfönstret nu, i min vita gardin. Så som jag gjort med de andra. Ser riktigt proffsigt ut, och det syns ju inte att det "bara" är ett lägenhetsfönster. Och regnet och det mulna vädret, syns inte heller på bilderna... DET tackar jag allt gott för!

Nu börjar papprena ta slut här igen. Har några kvar..
Kuvert, tillbehör, pennor, stämplar, frimärken och fantasi har jag så det räcker o blir över. Men själva kort-papprena börjar sina i lagret här. Inte så konstigt kanske, när jag gjort nästan 200 st kort på kort tid.  (kort på kort? öhh?) LITE tid, menar jag. Skingra förvirringen! ;)

Blir nog smartare att beställa ÄNNU större paket av Krigge. Har nu beställt 4 gånger, i oktober bara. Tror jag. (kanske sept med)
Bättre o ha ett större lager hemma, o beställa 1 ggn/månad. :P Och jag som tycker att 50 artiklar i varukorgen är MYCKET. Inte då. Det tar slut på en och en halv vecka.


Hahahaha, googla Donken Designs. Nu kommer iaf rätt bilder upp i översta readen! ;)
resten är bara "den gyllne måsen"...


Kommentarer

  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Haha kan tänka mig! Du vet väl att du kan fynda massa scrap prylar på Tradera;)

    2011-10-18 | 12:35:32
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Emelie, Mamma till David säger:

    Hade egentligen inte heller råd att åka till ullared :P Men hittade ändå inte så mycket så det blev inte dyrt. Men det är bra att börja lite tidigare så att det inte blir allt för dyrt inför julen ;) hehe

    Vad ska du ge dina barn i julklapp? :)

    Kram

    2011-10-18 | 12:52:29
    Bloggadress: http://enmammaskarlek.blogg.se/
  • Kashaya säger:

    Sv. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra till Halloween men man borde kanske hitta något att klä ut sig till? Är ju så kul att klä ut sig.=)

    2011-10-18 | 13:25:10
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • MyzaaN säger:

    Du är så duktig donken :D ska spana in din kort och se om jag hittar något favoriter :D kram

    2011-10-18 | 14:00:13
    Bloggadress: http://myzaan.devote.se
  • Vivi säger:

    Vad snygga de blev !! Bra tips du fick!

    Hur är du på att rita troll ? Det hade kanske blivit lite roliga julkort ? Jultroll :)



    Bra BVC sköterska check ;P

    Vi får väl se när det blir aktuell, det dröjer nog ett tag till. En sak i taget heter det ju :)

    Kram !!!!

    2011-10-18 | 14:49:59
    Bloggadress: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här: