DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

No thanx, I choose my own destiny.

Kategori: Donken Designs .se

Alla kort som jag döpt, står det på baksidan av korten vad de heter.
Till skillnad från affärerna, där det bara står "prisgrupp 38" på allihop.





Röd Jultag 2Röd Ängeltag 1
Röd Ängeltag 2Snö, Snö, hjärta 4Snö, snö, hjärta 5Snö, snö, julhjärta 3Turkos Ängeltag 1Turkos Ängeltag 2


Sålda nyligen:


**
upd: Nu har jag mailat hyresvärden om att sätta upp flyers här på området. ;)
Imorron väntar jag MÅNGA mail om företaget.

Helst lite beställningar också såklart, ha ha ha haaa... Det är ju de som får företaget att rulla runt. *you spin my bznz right round rightROUND..*

[email protected] är mailen. Eller släng hit en kommentar om vad du vill ha.

Imorron får en lycklig dam ett kort. och på tisdag får andra lyckliga damer massa kort. :D
Ska inte klaga på posten men... FAN vad det hade underlättat i livet om de kunde arbeta helger också. Jag betalar skatt, kan man inte se till att anställa helgpersonal på posten då? (eller är det inte statligt...?)

AH, just det, jag har skrivit klart momsansökan och allt det, till skatteverket med, och skickat in. Internet is a gooood thing.

PÅ LÖRDAG ÄR marknaden!!!!!!!  Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Jobba jobba! Ska ju ha skyltar och snygga lådor och ställningar och kassa, och växel, en stol, duk, designat snyggt, kanske en keps med loggan på.... (får gö en själv haha!)

Tips på grejjor med såna saker att tänka på inför marknaden?
Jag har ju ställt ut med loppis förr som privatperson, men NU är jag MITT FÖRETAGS ansikte utåt!

Visitkorten måste jag ha med, och snygga påsar att ha korten i..




Kommentarer

  • rumptott säger:

    ookej =) va blev de för slags företag då? =D gör du kort åt folk lr?? =)

    pöss <3

    2011-10-24 | 07:05:28
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/
  • Pernilla säger:

    SPÄNNANDE med markanden då! Känns lika pirrigt som om man skulle vara där själv när du skriver hihi!



    Sv: Tack för ALLA mail.. men FASIKEN vad svårt du gör det för mig haha! Har fastnat för 5 julkramar jue! Men jag måste ju ha råd med dopkorten också + att jag inte skickar så mycket kort. Så måste välja NU haha! Fast först ska här matas bebis. Sen mailar jag.



    Hahha! Trevlig vet jag inte om jag låter, mer löjlig. Och nej, jag kan inte skylla på att jag pratar med Minea, jag låter alltid så haha! :P

    2011-10-24 | 08:22:20
    Bloggadress: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
  • Karin säger:

    Ett tips är att ha med sig ett partytält eller liknande.. Finns behändiga små kvadrater, så då blir inget försört om det är dåligt väder. Jättepraktiskt, sen kan kunderna stiga in under taket och titta i lugn och ro om det är dåligt väder.. =) Då kanske dom tar extra tid på sig att stanna och titta.

    2011-10-24 | 09:24:17
    Bloggadress: http://fjarilkarin.blogg.se/
  • Vivi säger:

    Hmmm tips... köp plastpåsar de kan ta korten i om det regnar, ha med dig kaffe eller ngt i termos för det kan bli kallt och många timmar. Visitkort!

    Hmmm stol ! Det är nog allt jag kan komma på just nu :)

    Så spännande att det bara är en vecka kvar !!

    Kram

    2011-10-24 | 09:56:18
    Bloggadress: http://www.missvivis.se
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Godmorgon.Ha nu en fin måndag.kram

    2011-10-24 | 10:15:36
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • linda - en vimsig mamma säger:

    här hålls det igång ser jag =) inte en lugn stund nu va? =) kream

    2011-10-24 | 10:31:06
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Frida - Mamma till Elsa säger:

    Nu är vi snart frisk. Börjar släppa lite..



    Vad roligt att stå på marknad! Heja Annelie!

    2011-10-24 | 10:53:23
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: