DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ljus, Hjul, Stjärnor, Böcker..

Kategori: Donken Designs .se


4 st, av 36.. De som blev sålda igår.

Jag kan ju visa de sålda julkorten ändå, bara för att show off, litegrann.
Det är ju alltid roligt att se vad andra köpt, så man vet lite mer vad man kan välja på. Jag gör ju specialbeställningar också, så de vill jag gärna veta om i god tid!

Jag har tre beställningar på gång idag. Igår/i natt satt jag uppe och beställde hem en ny låda av Krigge. Bara massa julsaker, och annat smått o gott! :D

Jag har ringt om hemsidan idag med, så nu ska jag sitta o jobba med den. Tro mig, ni får veta när webshopen kommit upp för allmän beskådan!
Jag ska såklart ha en egen domän också. Jag trodde att det skulle vara mycket dyrare!


Skriv en kommentar när du bestämt hur många kort du vill ha, och vilken sort.

30 kr/st för alla korten, 40kr om du vill delta i rosabandet kampanjen!
Kom ihåg Fars Dag den 13 november... 5 kort kvar av de färdiga. Jag gör specialbeställningar också!  Till samma pris såklart.

I inlägget här under, finns kort som är kvar. :D

Kommentarer

  • Kashaya säger:

    Oh det sista kortet tyckte jag bäst om.=)

    2011-10-10 | 12:18:01
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Nope inga sådana kakor än!Ah ok Alfred får flytta ut till sitt rum nu vi har ju babywatcher men det blir lite separations ångest,hehe..men det går nog bra..så fort vi fått ordning i hans rum med hyllsystemet bara;)

    2011-10-10 | 12:25:26
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här: