DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gammal Gubbe! Gammal Gubbe!

Kategori: Vincent



Kanske borde varva lite med vanligt snack nu när jag nästan bara skriver om korten...
Men jag måste bara säga att jag gjort 6 nya kort ikväll. Fick hem en ny beställning av Krigge, med en såndär skär-maskin, så man slice'ar pappret SNABBT och det blir spikrakt! Fatta hur mycket tid jag sparar på det! Bästa investeringen på länge!

Var på preem och hämtade ut det paketet, och då gick jag, yääy! Miljömedvetet. Och sparar bensinpengar. Och är smart. Det är bara korkat och visar på lathet, om man tar bilen till preem från oss... Det är ju för fan bara cirka 6 minuters gångväg.
Om ens det.

Vincent fick följa med, och jag släpper ju inte honom fri att gå över vägen själv, så jag tog honom i sittvagnen. Haha! Jisses, det var ett tag sen han satt i den! Vi har just bytt bort liggdelen mot denna igen, för tillochmed Doa är för stor för liggdelen.
Sist han satt i den på promenad... Då var Doa i magen. Nästan ett år sen för fan!

Nu pratade han med mig och påpekade att gubben som gick förbi, var en Gubbe. "Gammal gubbe", sa han tre gånger på raken.. Jag hoppas inte gubben hörde det!

Kommentarer

  • Linda aka Javamorsan säger:

    asg härliga unge! "gammal gubbe" helt underbart!

    2011-10-06 | 08:38:07
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Josäfin :> säger:

    Ball blogg :D

    2011-10-06 | 09:58:51
    Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Haha jag älskar barns kommentarer! Har varit med om några med som är pinsamma för stunden men otroligt roliga i efterhand ;)



    6 minuter tycker jag nog att man kan gå också :p



    En skärmaskin är guld värd när man gör kort! Jag har bara en b variant men bara det underlättar sjukligt mkt.



    Hoppas du får en bra dag

    Kramar

    2011-10-06 | 10:58:57
    Bloggadress: http://aky.se

Kommentera inlägget här: