DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Black is the new black.

Kategori: Donken Designs .se




4 handgjorda svarta servettringar med rosa rosetter på.

Fira mormor, farmor, kärleken, halloween, nyår, födelsedag, pappa...
Ät god mat! Tacopaj, med hallonbakelser till efterrätt?
Köttfärslimpa med sallad och potatis, med chokladpudding till efterrätt?
Tonfisksallad med pasta i, och blåbärspaj till efterrätt?

Jag är hungrig i skrivande stund, det märks kanske..

4 stycken. 10kr/st.
Material: Målade trä-ringar, med godisrosa pappband i rosetter.


Utmärkt till både linne- och pappersservetter.

[email protected] eller en kommentar tar jag gärna emot!
Vill du ha specialtema till nåt speciellt, fixar jag det direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: