DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jobbar på webshopen- ger er bilder på tvrum.

Kategori: Inredning



Kom på hur jag kan göra gardinerna på tv-möbeln snyggare- ta bort sisalbandet, och ha järnstänger på spikarna där istället. Jag har såna som ska vara till panelgardiner. Fast tanken är ju att DE ska vara tyngder nertill, men jag kan hänga dem upptill. Får sätta gummiband i ändarna med, så att de inte går att dra ner.


Ja såhär såg det ut igår, har börjat så smått att julpynta. Men idag har det kommit upp lite till, och det är mer städat. Det ska man ju göra före, men jag gör det i samband med att jag tar ner alla vanliga saker, som ska bytas ut mot julsakerna. ;)
Lasse fick dammtorka ovanpå TV-möbeln idag. Där var minsann tjockt med tussar!
Denna möbel är nog det sämsta man kan ha om man inte tycker om att damma. Det blir så tjockt att man kan skriva sitt namn i det... Efter bara två dagar.

Jag har tagit ner alla företagssakerna från tv-hyllan med, satt in dem i sitt skåp. Ni ser ju hur där såg ut. Det ska ju vara FINT! Jag vill ha det SNYGGT!
Men man kan inte göra allting. Nu startar jag företag, så nu fokuserar jag mest på det.

Lägger in alla korten i webshopen nu, julkort-kategorin har 135 kort än så länge. Det är ju typ 200, så jag har några kvar.
Sen har jag bara servettringarna kvar att lägga in, sen ska jag göra en klocka. Jag ska till banken imorron och anmäla betalningssätt via nätet, till shopen. Sen kan jag få upp den- kanske tillochmed före den 1 dec!

Jag var på Specsavers idag med svärfar, och de kände igen mig där.
Jag frågade om de vill ha broschyrer från DD i sin vänt-del, och det ville hon. Satte även en broschyr i brevlådan i en butik jag har mailat om att de ska bli återförsäljare för DD.

Fick ett mail-tips från Aky också, min namne Annelie. Skitbra tips som jag ska följa upp!
Och i sommar ska jag kanske stå i Apladalen i hantveksstugan och sälja. Ett tips från Biblioteks-Annelie.
Googla på scrapbook-kort, och ni ser att där kommer upp massor med Annelie och Anneli.
Ligger nog nåt i namnet att gilla pyssla!

Kommentarer

  • Vivi säger:

    Det är så rolgit att läsa om alla dina framsteg, kul att det går så bra och dessutom snabbt :)

    Det får bli full fokus på detta och sedan blir det nya projektet bröllop kan tänkas :)



    Ohhh en kattlåda skymtar jag , men vart är katten ?

    Den får du visa upp :)



    JAg lovar visa mitt pynteriande, har inte hunnit ladda upp några kort bara !



    Kramar!!

    2011-11-24 | 09:18:46
    Bloggadress: http://www.missvivis.se
  • Jessica säger:

    Hahahaha visste du inte, trodde du visste haha =) de e min personliga så vissa inte läser haha =). Jätte fint hemma har du ju...kom och städa hos mig snäällllaaaaaaa kram =)

    2011-11-24 | 09:31:36
    Bloggadress: http://filosofaris.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Jo.. ang. min mor... hon är så mer eller mindre mot alla, så det är inte våra tecknen =) men hon är kräfta och jag stenbock... men hon är så mot sina egna och alla stjärntecken som finns =) kan gå bra i början, sen kommer det där fram så som hon är i själva verket. =) tråkigt men men får se om hon kommer.. jag vill helst inte ha henne där men vi får se. kram

    2011-11-24 | 09:35:44
    Bloggadress: http://filosofaris.blogg.se/
  • Karin säger:

    Jag ska försöka hitta på någonting mer att ge till syrran, sen är det svärmor och svärfar med saambo som det är kvar att fixa till, min sambo har ingen fantasi alls, utan föredrar att ge en slant istället, men det ser så trist ut tycker jag.



    En skrivare underlättar massor, vet. Var inte så länge sen sen vi köpte en egen skrivare. Mycket lättare än att be någon annan. Det låter bra det nyfiken. Men sa jag att jag inte ville ha någon skämt teckning utan två vanliga??

    2011-11-24 | 10:35:57
    Bloggadress: http://fjarilkarin.blogg.se/
  • Evve- En helt vanlig knasig tjej! säger:

    Sv: Men jag kommer inte gifta mig, betyder det att det aldrig kommer gå över då ;P

    Kramizar Evve!

    2011-11-24 | 12:04:55
    Bloggadress: http://evvesliv.blogg.se/
  • Emelie säger:

    va fint ni har det hemma, riktigt mysigt!

    2011-11-24 | 19:40:42
    Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/
  • M Anneli A säger:

    Vad tjusigt du har de. Hoppas de går bra med webshopen.



    Ha en mysig kväll kram kram ♥

    2011-11-24 | 20:31:59
    Bloggadress: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se
  • Annelie säger:

    Så fint det blir :) Gillar tavlan bakom soffan :D

    Ser en kattlåda men ingen kisse, den vill jag se mer av :)

    Håller på att julpynta här hemma med, blir så mysigt. Ett lyft i höstmörkret :)



    Kramisar

    2011-11-25 | 09:57:47
    Bloggadress: http://aky.se

Kommentera inlägget här: