DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Pink fusionista!

Kategori: Donken Designs .se



Framsida och insida.



Gratulationskort i enkel men väldigt detaljerad design.

Text inuti där man själv kan skriva in vem man önskar från, och hur gammal personen blir.

Utmärkt till jämna födelsedagar.

[email protected] eller en kommentar tar jag gärna emot!
Vill du ha specialtema till nåt speciellt, fixar jag det direkt.
40 kr/st

Jag kommer att börja skicka ut nyhetsbrev. Vill du ha?
De kommer att komma med jämna mellanrum, med nyheter och annat smått och gott.

Skriv in din mailadress och säg att du är på, när du bestämt dig!

Snart kommer en bautaöverraskning, förresten... Håll ut! ;)
Ni som vill ha nyhetsbrev får veta före alla andra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: