DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mopp med sprayfuktion- Vileda

Kategori: Annons

bild från Google.

Vileda 2-1 mop med spray!
Yess!

Jag har nu ansökt om att bli testpilot för en ny mopp från Vileda. Den har en spray-fuktion så att man lätt kan torka heeela golvet i heeela lägenheten, utan att behöva springa till kranen och skölja ur var och var femte minut.

Hemmafrustädtant-varning på detta inlägget, MEN- jag vill kunna städa snabbt. Här blir det klet på goilvet i köket direkt efter man städat. Det är kisspölar på golvet ibland när Vince tycker att det är läge att helt sonika klä av sig allt, även blöjan. Och SEN komma på att han behövde kissa.
Det blir damm-klet-saft-klet fläckar på golvet i hela lyan, sand i hela hallen och vårt sovrum där barnvagnen står.

En sån här mopp kommer jag att rösta för att vi köper oavsett om jag blir testpilot eller ej. Men jag vill självklart bli det, så att jag kan prova den ändå. Saker och ting händer så långsamt i detta hemmet... Vi skulle köpa ny lampa till TV rummet, tillexempel... och ja. det har vi inte gjort.

Den verkar skitsmart, en sån bra idé! Varför har jag inte kommit på det själv? Lasse brukar (när han väl moppar...!) ta cillitbang sprayflaskan med sig o springa runt. Clever, yes!


Kommentarer

  • linda - en vimsig mamma säger:

    en sådan där skulle jag behöva!! så enkelt att moppa av låter det som om dte är då ju =) kram

    2011-11-20 | 12:52:19
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • vuxenmamman säger:

    Åh en sån vill jag ha!!! Idag när jag måste städa...

    2011-11-20 | 14:12:17
    Bloggadress: http://vuxenmamman.wordpress.com
  • Vivi säger:

    Hi hi det där har jag också ansökt om, tycker vi är utmärkta testpiloter! Du med småbarn & pyssel att torka upp och jag med mina katter ! :)

    Kram!

    2011-11-21 | 09:41:20
    Bloggadress: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här: