DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Frida Allgrens Mössverkstad! *iiii sa sy o ii sa sticka lalalalala*

Kategori: Tävlingar

Tänk en så duktig tjejja!
Frida, käre Frida som jag känt i bloggvärlden sen hon hjälpte sina föräldrar att flytta... Före hon väntade Elsa tillochmed.  Och nu har hon en till nyhet i sin blogg, hihihihi! Gullepluttnutt! :D
(nej jag menar inte det ybersöta inlägget om DD, jag menar det som just NU är överst...)

TJOOO in med er o gratulera! Och tävla, follow my example liksom.



"Jag tävlar om en stickad mössa hos
Allgren.
Tävla
HÄR du med!"

Jag vill vinna den svarta som är lite pösig men inte för pösig. Typ Fridas egna ord. :D




Donken Designs God Påse!
Avslutas 1 månad före Kalle Anka
(24 nov kl 15.00)

Kommentarer

  • Frida säger:

    Vad söt du är. Fast den är ganska stor mössan men inte så jättehängig :) allt var rätt utom hjälpt föräldrarna att flytta. För de bor där de alltid bott. Eller ja, så länge jag kan minnas. Hoppas fler vill vara med i tävlingen :)

    2011-11-14 | 00:19:21
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: