DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rumpis utmanar!

Kategori: Tävlingar



Jag har blivit utmanad av Rumptott!

Vad är det första DU tänker på när du läser dessa ord?


Du får endast använda ett ord.
(där fuskade jag väl litegrann..)

UTMANA SEDAN TRE STYCKEN DU VILL SKA GÖRA DETTA:

U T M A N A D:
Choklad: Kärlek
Cirkus: Hopplahästar
Sol: Röd som en kräfta
Kallt: Vintrarna nu senast
Läskedryck: Berra bus (blå!)
Stekpanna: Magnus Samuelsson
Kärlek: Hjärtan
Stuga: Öland
Sorg: Svart
Hav: salt!
Cykel: Ugh
Tv: Egentid
Ångest: Andnöd
Chips: Krispigt
Säng: Sover han nu igen...
Stenar: Klippigt
Champinjoner: Pizzahouse!
Mörkt: Skräckis
Promenad: Ugh
Liten:  Bääääbiiiiiis..
Rädd: Saw-filmer

 

Utmanar: dig!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Tjo kalaspinglan!!

    Va ett tag sen sist!! Hoppas allt är bra med dig och familjen!!



    Hehe... Tar med mig utmaningen "hem" ;)



    Pözz&Kramz

    2011-05-24 | 12:15:14
    Bloggadress: http://redtulip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: