DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ska ju på klassåterträff..

Kategori: Kalas

Har ni sett filmen "Klassträffen" med Björn vadhannuheter? Ja jag både bävar inför detta, och tycker att det ska bli kul med lite "in your face". Meeeennn... Jag har ju inget flashigt jobb, har ingen kändispojkvän, jag har inte gjort nåt karriärgenombrott, jag har bara mitt rosa hår.
Däremot är jag jävligt lyckligt lottad att ha fått träffa den finaste mannen på jorden, som jag ständigt klagar på. Med denne älskade man, har jag avlat en massa ongar, som är det vackraste jag nånsin upplevt. Det fins inget bättre än att se dem lyckliga. Ni vet det.

När jag gick på gymnasiet var jag en av de som INTE tog mycket plats. När jag tyckte nåt riktigt starkt, så märktes det, men oftast höll jag bara käften och fnissade åt de andras utspel.. Vi var 11 tjejer och 2 killar. Tror jag. Jag är sån.. När jag känner mig säker och bland vänner, är jag tammefan en galning. Jag kan sitta och asgarva och skrika konstiga saker.
Jag blir jättelätt generad dock. Även om jag VILL kunna släppa loss och vara den freak of nature jag har inom mig, så blir jag knallröd i fejset när jag väl släpper fram den crazyass bruden. Skönt och befriande, samtidigt som jag skäms, alltså. Men men.. Det är den jag är. När man känner mig privat, kan jag bete mig lite hur som helst. Skum humor, hej. Det märks ju inte minst på seriestripparna...^^

Kommentarer

  • Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan säger:

    Jag gick aldrig på vår återträff. Kändes mest som: Har vi inte umgåtts på 10 år så behöver jag det inte nu heller. Typ.



    2011-03-21 | 14:30:31
    Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: