DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Födelsedagsfest och Big Brother.

Kategori: Kalas

I lördags hade jag en liten liten tjejkvällsgrej. Några var här på eftermiddagen, och på kvällen var vi fyra stycken. Lasse och barnen var hemma hos sin (Lasses) pappa.

Det var en trevlig dag som började sådär men blev bra till slut. Trevligt sällskap hela tiden. :D
Det blev en jävvlans massa "oj ja just det, GRATTIS, det är ju idag du fyller." Hihi :P  Mamma o mormor o Lasses pappa o farmor, ringde o grattade mig med. Lite sång o mycket skratt, haha.. På kvällen spelade vi bowling på wii, det var Jennie som ju kom på att ojsan ja, det är ju ett partyspel om nåt.

Från nåt kul till nåt helt annat och oväntat: Jag måste betala räkningar nu snart som fan, de har högat upp sig och bara blitt ett orosmoment. Skärpa sig!



Till nåt tredje heeeelt annat ämne: Peter i big brother är ju lik Tom Bergeron från "Americas Funniest homeVideos" !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: