DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Favorit i repris

Kategori: Lasse min Sambo



Lasse has gone overkill nu för fan!
Nä, jag borde VERKLIGEN inte klaga, att han diskar, på mina diskdagar. Men varför..? Ruin the whole städschema ju. Men jag är inte den som är den, han får gärna diska extra. Då får han dock ge fan i att klaga på att jag inte lagade "häntiveckan"-maten igår. Man kan ju inte hålla på å flytta dagar fram och tillbaka, det blir för kladdigt med överstruket i listan. Nä, fint skare va. Och det ska följas. Gör man inte en dag, får man göra det så snart man kan, the next day.

Men jag tror att han försöker smyga fram en serie av mig, hahaha... Han påpekar att jag inte bloggat nu på nån dag. och han diskar massa extra. Japp, han fiskar serier. ;)
(Han älskar att fiska, så det blev ju nääästan en ordvits. Såna älskar han också. Men bara sina egna dåliga förstås..)

Kommentarer

  • Linda aka Tokmorsan säger:

    Men alltså förstör inte schemat Lasse!!

    2011-03-14 | 08:28:39
    Bloggadress: http://tokmorsangbg.blogspot.com
  • Sandy säger:

    Låt karln diska! Finns inget tradigare i hela världen och bloggen vill skvallra mer till oss om vad som händer i ditt liv. :)



    RUL är flyttat tills imon! :D 11.30 ska vi dit och jag längtar såklart ihjäl mig. Skickar när vi är klara där..



    Ölen smakade ju precis som vanlig öl. :O Så nu klarar jag mig ett bra tag till. Bara det där snuset som går mig på nerverna nu. Snart 2 månader utan o jag blir mer o mer frustrerad för varje dag. :(



    Har ny bil nu också! En saab 9-5 vector -05. Väldigt fin o ser sprillans ny ut men klart inget slår min guldpärla ännu på ett tag..



    Sköt om dig och din goa familj! kram kram

    2011-03-14 | 09:19:46
  • JD | 65 kg ska bort! säger:

    haha bara le över att han diskar :D

    du får mitt mobilnummer här, min mail är så seg, haha: 0730817818. skicka ett sms så har jag ditt ;)

    2011-03-14 | 09:44:16
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    ahah jag skrattar hela tiden när jag läser om er =) du får göra en ny och lång serie en bart till Lasse =)

    japp mor min blev nöjd med håret =) japp såg att du färgat håret och kanon vacker är du ju ändå! kram

    2011-03-14 | 09:57:36
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Mrs D säger:

    det är fint med kröss i taken ^^ och ne man kan inte byta och stryka dagar å ha sig för de blir kladdigt =)



    va snällt och mys att han diskar även på dina diskdagar =)

    2011-03-14 | 15:09:28
    Bloggadress: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: