DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Donken TIPSAR! Wild Mango-barnkläder hos Johanna Friman.

Kategori: Annons



"Wild Mango-paket 1

3 matchande plagg till ett oslagbart pris! Har endast en uppsättning och det är enbart den storlek som anges på bilden. Fri frakt i hela Sverige, så passa på och fynda nu!"


Jag har köpt ett par army-bralls och en army-skjorta till Vincent. Asläckert, kläderna är nya också. Kika in hos Johanna Tvåbarnsmorsan HÄR. Hon har massor mer än detta.
Fler tips och bilder kommer inom kort.

Kommentarer

  • Barnens Hjältar säger:

    Får kika in och kolla där då :-)

    Ja, det vita ljusar upp men de andra är så himla söta så jag kan inte bestämma mig :P

    2011-03-04 | 19:12:36
    Bloggadress: http://barnenshjaltar.blogg.se/
  • Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan säger:

    Tack gulle du! Roligt att du vill vara med och tävla :)

    2011-03-04 | 23:11:38
    Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: