DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

BB och Klassåterträff.

Kategori: I-Landsproblem



Gymnasietiden.. Blygis, och hållning som en fecking banan.

Nutid- kaxig ass brud med barn o flyttat hemifrån å råkat blitt vuxen men ändå rosa hår och attityd som en (mogen) 14-åring bör ha. Meeen ändock smått blyg i större sociala sammanhang. ;)

Smile to the camera, people.. Jag är inte ensam om att totalt älska att hata och hata att älska, och älska och hata..
Big Brother. Okejdå, minus hatet. Haha! Många som säger att man ju inte kan titta på sån skit. Fyllesvin med stora ballonger. (Men hon åkte ju ut?) Nåra som är tysta och syns eller finns inte, nåra som smygpussas, många som snackar skit, många som bråkar in their faces.

Det är ju ett socialt spel, det som Rikard ju "kom på" grejen med. Honom fick man inte prata med mer?! Gry snackade varken med honom eller Ebba väl? Missade jag det, eller var det bara mörklagt?

Det huset skulle jag och min gymnasieklass platsa rätt bra in i, ha ha haaa..
Som vi var då, inte nu. Nu för tiden ser jag ju ganska annorlunda ut jämfört med då, om man säger sååå.

I början av april är det klassåterträff med dessa folk. Tre av oss har fått barn, dvs två av oss har fått två var, den tredje har fått sin första. De andra väntar på den rätte, eller pluggar, eller har "inte festat klart" eller ska resa eller jobbar stenhårt, eller lever livet på sina föräldrar. Vad vet jag, I dont have Facebook. (kommer inte skaffa heller, så sluta nag about it)
En av oss, har träffat en av bönderna i Bonde söker fru. En av bönderna som Linda inte följde med kameror, alltså. (det stod i tidningen)

pössen på rumpen.

Kommentarer

  • Linda aka Tokmorsan säger:

    Kul med återträff!

    Du glömde en sak när du beskriver dig själv! Snygg :)

    2011-03-21 | 07:55:29
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! säger:

    haha vi var publik till Big Brother igår. Det är hemskt egentligen, men det är ju så underhållande! :P

    2011-03-21 | 21:51:52
    Bloggadress: http://adaras.se
  • Frida - Mamma till Elsa säger:

    bb är ju hur roligt som helst!

    2011-03-29 | 17:21:19
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: