DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Blomsterfräs, Cybermobil & Slipmuuus!

Kategori: Happyfejs! xD



Nu är det jäävligt varmt alltså. Fyfan vad GÖTT! :D


Jag tänker inte klaga, jag är väl ganska frusen av mig i vanliga fall faktiskt. Blommor har jag köpt i massor, och planterat på balkongen och utanför ytterdörren här. Blev skitfint! Vi fick inte mitt drömhus av nån jävla anledning som typ att banken inte tyckte om oss. Men vi får fortsätta leta, fortsätta drömma, och framför allt fortsätta att spara.
(Jag sparar till min ANDRA miljon nu, för den första ska jag banne mig vinna.)

Sååååatteeeh, under tiden som vi sparar, var jag väl typ nästan tvungen att köpa en ny mobil. (gamla batterit KNAS!) Ingen svindyr racka-tjofräsare, men iaf en android. Hi-tech som fan, jag som är van att skriva med vanliga mobiltangenter.
Denna är ju touch och har massa bokstäver, till mina feta fingrar. (ja alltså inte feta i den bemärkelsen, men jämfört med sizen på di däringa små tangenterna, så.. )

Blommor och mobil alltså. Och Lasse fixade mig en slip-mouse-mojäng, så jag ska slipa resten av byrån som står i hallen. Den ska målas ljusgrå. Men först slipas. Sen kanske lite fler motiv på, det vet jag inte än.
Sen slipa ner Vincents säng, och måla den vit. Sen slipa tv-bordet, och måla det vitt. Sen kanske slipa köksbordet och lacka det ovanpå, och då också Vincents tripp-trappstol.


Öööh, asså jaaaauuu.. Jag har att göra.

Ensamstående gräsänka är jag ikväll med
, Lasse är på hadderaj med jobbet. SMS'a mig! Kan lova att ni får konstiga ord tillbaka som svar... Feta fingrar o det dära då va.

Pöss i blomsterlandet! (Fi-ffiiiii.. förgätmigej, Fi-ffiiiii...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: