DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rääägn. Moln. Rusk. Solsken?

Kategori: I-Landsproblem

<- Hem från Öland i år. Ösregn.

Det var sol förrförra helgen.
Det var soligt på tisdagen när vi var på Öland. Sen dess- BORTAAAA! Det ska heta semester, och semester för mig, stavas SOL. Och Bad. Inte fan kan man bada när det är mulet, blåser, och är jävligt. Det känns som höst. Och det är den 25e juli idag. Lycka är... solsken.

Bordet blev ju förstört igår, Herr Son har varit överbusig och arg hela förmiddan, Katten sitter just nu under torkställningen och kräks hårboll, det blåser, Solen är borta, Färgen håller på att ta slut, semestern också..
Jag färgade håret blont för ett par dagar sen. Fail. Det blev ljusare men det lila är kvar ändå.
Tänkte att det kanske bleks bort i SOLEN.. Ehum! Ja just det ja..

Ni som bor här i smaulann (Småland) vet exakt vad jag snackar om.

Kommentarer

  • Sandra, Colins mamma säger:

    Och härmed kan vi ta bort sommaren som årstid och ersätta den med regnperiod. Less man blir på detta alltså.

    2011-07-25 | 15:38:26
    Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
  • Millan säger:

    Jag är också sugen på att göra håret ljusare ( varför blir man alltid det varenda sommar?) :p Men det är svårt att få ur röda toner.. Skall du bleka det igen?

    2011-07-26 | 08:54:31
    Bloggadress: http://mammami.se

Kommentera inlägget här: