DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Målar på semestern såklart.

Kategori: I-Landsproblem



Jag målar om TV rumsbordet,
och jag har lackat och slipat och tagit sönder och slipat o målat och lackat och slipat och lackat.
Och nu blåser det. Jag är ute på balkongen med det där, och när det blåser, så kommer det SKIT på mitt nylackade bord. Sur blev jag så till slut gick jag in. Lasse får slipa och lacka det nu den sista gången, jag ooorkar inte med massa motgångar när jag skapar mästerverk.

Det var det jag bara var tvungen att få ur mig. Jävla blåst som förstör mitt bord. Två Gånger.

(Nu fick jag lyxig glass av Lasse. Tack! <3)

Kommentarer

  • Erika - Väntan på Bebis säger:

    Hej!

    Nu är jag tillbaka i bloggen igen. :)



    hihi, ja det händer grejer här ;)



    Kraam!

    2011-07-25 | 09:31:34
    Bloggadress: http://erikaaaas.webblogg.se/
  • linda - en vimsig mamma säger:

    tack söta du, jag har varit lite off i bloggen med att läsa bloggar men du finns i tankarna hela tiden! kram

    2011-07-25 | 10:18:45
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: