DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Spyr lite morrongalla. <3

Kategori: Aggro-Donken

Trött blek och smällfet. Hej sverige, godmorgon småland.

Pojken skulle ju såklart hjälpa till med tvätten. Min FINT vikna tvätt som låg på tevebordet. Mhm, den låg väl i vägen för hans traktorer, så ett efter ett, hamnade mina fina vikna kläder på golvet. Nytvättade kläder, på skitigt jävla golv.
Kattfan har fortfarande inte fått in i sin jävla skalle att MIN dyra soffjävel, ska man ge FAN i att klösa på. Är han bara korkad, eller är han helt enkelt hjärnskadad?
Jag älskjar min katt, men inte fan tolererar jag RITCH RATCH var femte minut när jag för helvete sitter i samma rum. Kattfanskapet vet vad jag tycker. Uppmärksamhetssuktande jävel.

Sitter med min jävla onico under läppen och vågar inte knappt tänka på att koka kaffe. Jag mår illa av skiten, men jag är för trött för att inte dricka det. Jag måste alltså göra det, samtidigt som jag håller andan. Jag får väl andas med munnen.

Jag försöker sälja av så mycket som möjligt på tradera. Förra veckan var det en jäkla rusch, men nu när folk fått pengar verkar det stå still? Handlar folk bara, när de INTE har pengar..?

Idag ska vi iallafall åka till Växjö, min skånekompis är snäll och lånar ut sin 21 månaders sons babyskydd till oss.
Hennes son är alltså 1 månad äldre än Vincent, alltså snart 2.
De köpte sitt, när han föddes. Vi hyrde på babyproffsen. Så onödigt, när de ändå bara kan ha sån i 4-5 månader, sen är den för liten.

Nu snart blir jag förpassad till baksätet igen alltså. Våfflan o Lasse fram och jag och Vincent bak. Jag gillar inte att köra bil längre, jag är konstant orolig för vad som kan hända. Antar att det var nåt som växte fram när Vincent föddes.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Men du snart skall ju bebis komma.... :P

    2011-01-25 | 19:09:06
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Linda aka Tokmorsan säger:

    Ger bara dig en enorm cyberkram nu!!!!!!!!!

    2011-01-25 | 20:00:58
    Bloggadress: http://tokmorsangbg.devote.se/
  • Linda säger:

    vad bra att ni får låna, vi lånar ocksp ut vårt... onödigt att det bara står och samlar damm. En väninna har det nu, hennes son är snart 10 månader, så när de lånat klart så ska det vidare till en klasskompis som är beräknad till maj. Man kanske skulle ta hyra.. :-)



    2011-01-25 | 21:12:42
    Bloggadress: http://www.flowerlowa.se
  • Fröken M säger:

    klart jag följer dig med bloglovin, men det har jag ju gjort länge nu ;)

    Ha en toppen dag ! kram

    2011-01-26 | 09:08:00
    Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här: