DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nyårsdagen firares som nyår!

Kategori: Kalas


de två sista, fotade Hanna, med min nya kamera.

Nyårsdagen firade vi nyår en gång till. Fick träffa Hanna L, hennes päron, och kompisar till hennes päron. Hon (Hanna) är ju tyyp min bonus-syrra, eftersom Rolle är min mammas karl (=min bonusfarsa) och Rolle tog hand om Hanna jättemycket när hon var liten, för de bodde grannar då. Dvs hennes extrapappa också, fastän hennes föräldrar är ihop. ;)

Krångligt? isåfall skit i förklaringen o bara nicka och le. Smile and wave boys.. smile and wave.

"Hanna! dina ögon ser ju bruna ut på denna bilden!"
"Annelie, de ÄR bruna- idag.."
(linser)

Obs! Tatueringen på hennes ena överbröst är riktig. Ny, men riktig.


Servettställ jag målat!

Kika min nya tävling, design by Me myself and I.
Tävlingen finner du HÄR."


Kommentarer

  • rumptott säger:

    krabbar? =/ haha vad nu??

    nej men de va strul haha =)

    med en kompis som inte visste om hon hade barnvakt lr inte =P

    japp de finns simmbassäng där =D



    puss

    2011-01-04 | 10:46:20
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/
  • Linda säger:

    Relationer behöver ingen förklaring!



    Älskar bilderna på dig snuttan!

    2011-01-04 | 11:06:38
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se
  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    hihi övrbröst... det lät roligt :P



    svar: HAHAHA men jag blir skitsur på honom. Försökte med "Hallå?! Vi kommer inte härifrån snabbare för att DU går snabbt. Jag måste ju ändå ut till bilen jag också" Men den gick inte... han ville nog inte ha med mig hem. Vafan ska man gå två och handla om man inte ska gå tillsammans. ^^

    Knäpphuve är han, karlslok!!!



    Näpp, jag hostar och snuvar som en jävla tomte fortfarande... nu är jag trött på att vara sjuk. >.<

    2011-01-04 | 20:42:00
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag ser ju hemsk ut! men den kan ja bjuda på :P haha vad menar du med "överbröst"? :P



    btw din förklaring är ju på pricken korrekt, kan inte klaga! de som inte fattar har dålig fantasi :S

    puss & kram

    2011-01-06 | 17:46:30

Kommentera inlägget här: