DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Kategori: Listan


En jävvla fatsuit som wont come off, hade jag på mig.
Ja idag också. Nej den går inte att tvätta i maskin. Handtvätt only vettni. Och den tvätten, är inte heller nådig. Den tar minst 2 timmar, längre tid ju större denna dräkten blir.

Accessoarer har varit en boxningsnäve som skärp, och lite gravidtäppa som näspiercing. Till denna vackra moderiktiga utstyrsel har jag valt en ljusbeige ton att ha kring armar och ben. Vid anklarna även inslag av blå nätstrumpor som snyggt ska snirkla sig uppåt mot knät.

På huvudet, något slags fågelbo som blir mindre och mindre för varje dag, och på händerna inga ringar för de får inte plats längre. Welcome to my glamorous life as Preggo-wonder-fashion-modern-bitch-PMS-hagga. Glorious, Glamorous, Fashionable, and most important of all- PERMANENT!

Donken

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det är snart över vännen. Och sen bara så där är Våfflan här och du är lyckligast i hela universum!!

    2011-01-07 | 21:18:32
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se
  • Annelie säger:

    Hoppas Våfflan kommer snart!! Tycker synd om dig! Dessa sista veckor är INTE roliga!! Nu måste han snart komma ut!! Hehe... Japp, jag tror ni får en liten gosse till!! <3 <3 <3



    Pözz & Kramz

    2011-01-07 | 21:30:38
    Bloggadress: http://redtulip.blogg.se/
  • Sandra, Colins mamma säger:

    Ja vi har precis börjat lägga honom där på nätterna annars har han bara sovit där på dagarna. Har bestämt redan innan jag blev gravid att vid 1års ålder ska det vara självklart att man sover i egen säng i sitt rum. Så han inte vet annat senare. Sover Vincent i eget rum?

    2011-01-07 | 22:30:12
    Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
  • Fnulan säger:

    FIN!!!!! ÅÅÅÅÅÅ avundsjuk... mums mage!!!!!! Suuuck.... men vilken pojkmage du har!!!



    Tänk inte för mkt på klcokan och austrsalien och sånt, tänk på dig och bebben!

    2011-01-08 | 00:09:13
    Bloggadress: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här: