DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Torsdagsdansa

Kategori: I-Landsproblem

När man är "själv" hemma och Lasse är borta, dansar jag och smågrabbar hulahula. Smågrabbar i singular då alltså. Vi har rokkat loss till Maybelline I Hofteholder av Volbeat, och Pokerface i repeat.
Högt skare va, men vågar inte dunka på för länge, för då kommer väl kareokenördarna downstairs, upp hit och klagar. (Vietnameserna under oss, sjunger varje fredag lördag, högt o länge... suck.)

Jag har gjort klart alla dop-inbjudningskorten nu. Lasse hjälpte till med de 3 sista. Jag har fotat dem också men Lasse sa att de får jag inte visa, förrän de är skickade. Visserligen bara svärfar som kollar bloggen av de som ska få, men ändå.

Kommentarer

  • M i z c a säger:

    Ja precis, man skall vara öppen för nyheter och vilja lära sig.. men jag tycker inte riktigt Laleh ville det.

    2011-02-24 | 16:08:19
    Bloggadress: http://www.mizca.se
  • linaa säger:

    kan du inte filma när ni har dansparty? ;)

    2011-02-24 | 23:57:56
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: