DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vincent Toker! <3

Kategori: Vincent

Sicken buse. Sprungit runt i soffan idag, hoppat och vänt runt alla soffkuddar. Ryggstöd och allt, huller om buller. Hård soffa att luta sig i, med andra ord.. :P
Lasse fick märka det den hårda vägen.

Han fick ett ryck, tog gåvagnen, och rrrruuuuuusade fram och tillbaka den långa vändan mellan ytterdrörren och balkongdörren, och BOINKade in i väggen på båda ställen.
Fram, tillbaka, fram tillbaka.... Stolletok.
You gotta love 'em! <3


**
Lasse köpte oljefärg, två målardukar och terpentin. Ikväll blir det SKAPANDE i Donkenland.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

    Kramar

    2011-08-29 | 17:58:24
    Bloggadress: http://nolongerironic.webblogg.se/
  • Hannele - mamma till 2 prinsar säger:

    Svar:

    Oja! Fick sova ut vilket var skönt ^^ hehe..



    Ah okej då förstår jag, hihi..

    2011-08-29 | 18:27:13
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: