DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Problemlösarn och LillBonde Vince.

Kategori: Vincent

Vägutsikt Öland -2011


Jag tror jag har fixat problemet nu.
MENNNN nu är den ju sådär tråkig igen. Jag får försöka klura mer sen.. Jag lever och lär, eller hur? Lasse kan ju massor om webdesign, men vafaaan. Det är min blogg, och den kan han inte. (hahaha... typ.)
Kan Själv! Eller mja. Men som sagt, jag lär mig.

**

Dagens Vincent!

Med ett fete-smajl helt appropå inget: "I-cka söpa DODIIISS!" (Vi ska köpa GODIS!!!)
Sitter i Doas gåstol och håller koll bakåt: "Ja gatta Krakorn!" (Jag krattar med traktorn)
Appropå inget, lite då å då: "Bonden Åse! Bonden ÅSE! BONDEEEE HÅÅÅÅZEEEE!" (bonden åse, "Bondgården" på svt play)

*

Imorrn blir Lassi 28!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: