DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lasses Födelsedag!

Kategori: Lasse min Sambo



Idag fyller Lasse 28! Jag önskade en låt på p4 till honom,
han lyssnar på det på jobbet. :) Finns nåt som heter "Önskelunchen" och jag önskade Whisky in the jar, för det var låten vi träffades till.
I morse fick han presenter: En plånbok, ett mobilfordral, och en mobiiil. En likadan som jag har. Vi var nåra som la ihop till den. O så gjorde jag såklart ett kort.

Steg upp vid 6 för att fira honom, så lunchen blev tidig idag! Åt vid elva, efter vi kom in från lekplatsen här nere. Vi har en grannpojk som tycker att han ska slå mig, och hotar med att kasta saker på oss. När Vincent inte får göra vad denne pojken vill, för mig. Typ som att springa ifrån mig, eller att åka russekana när han själv inte vill... ^^

SÅNT beteende accepterar jag inte. Jag vill inte behöva prata med hans föräldrar. Men som stor kille, beter man sig inte så. Jag vill inte att Vincent ska leka ute samtidigt som honom.
Jag. Vill. Flytta.



I söndags var vi änna börte i Öskesam. (borta i Oskarhamn)  Fick träffa Charolicious, Trustmedarling. Andra gången vi träffades nu. De bjöd på massa god mat, trevligt sällskap o massa tjöt. ;) Vi var nere vid havet (de bor vid havet!! Inte sjön, HAAVET!) vid en lekplats där, som barnen sprang runt o lekte i.

Hon berättade nåt jag tyckte var rätt kul, när de var här på Vincents kalas: Våra grannar hade pekat på vår lägenhet, och sagt att de skulle dit. Haha! Hur visste de det? Hahaha.. Jag tyckte det var ganska komiskt.
De har gjort massor med sitt hus, och bl.a. deras sovrum var skitfint. Avundsjuk upp till öronen blev jag. (!!)

Det var allt för denna gången, kommer la mer sen.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    ja absolut, det kommer säkert fler tåg :)

    2011-08-17 | 16:34:30
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Grattis till Lasse :) Rena barnet ju!

    2011-08-17 | 21:43:54
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress/
  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    Grattis i efterskott till honom! :))

    2011-08-18 | 18:51:59
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • diana säger:

    Vad är det för en unge som beter sig så? Gissar på att vissa säger att man ska prata med föräldrarna, men själv hade jag nog dragit mig för det också.

    2011-08-19 | 22:25:43
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här: