DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Inrednings-kliande fingrar.

Kategori: Inredning



Jag kollade lite extra på inredningsbloggen som var på blogg.se's förstasida nu.
Ett uterum och ett utekök, gjort i en laggård.
Ja vad ska man säga? Det kliar som FAAAEN i fingrarna på mig nu. Jag har för ett tag sen även plitat dit i min info, att jag desperat letar efter vårt blivande hus. Pengar löser sig allti på nåt vänster, jag vill hitta huset först. (ja det får ju inte vara för dyrt, då blire svårt o lösa det... förstås.)

Jag vet hur jag vill att det ska se ut. Eller njä, jag vet var jag vill att det ska ligga, och jag vet ju typ ungefär hur det INTE får se ut. (ha h a ha och ja, där krockar det väl med pengarna igen kanske..)

Jag vill göra fint. Jag vill ha eget. Jag är familje-egoist. Jag vet.

Får väl göra lite nya tavlor då till hemmet här, i brist på annat. Tavlor är ju en slags inredning i sig, såatteeeh. Och göra om TVrummet igen, för nu ska hösten och MYSET in hit. (Börja med att torka bordet, och ta undan leksakerna och alla 1000 traktorer..?)

Kommentarer

  • Lasse säger:

    Om man skaffar jobbet först så vet man bättre var man ska slå ner sina bopålar. Onödigt att åka i onödan ju. :-))

    2011-08-10 | 19:08:06
    Bloggadress: http://Www.hydmek.se
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Jag har planen klar. Pengar är ett problem så det kommer väl ta sin tid. Men när jag är klar. Ja då jäflar kommer mitt hem var grymmast av alla :)

    2011-08-11 | 12:46:12
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här: