DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

I went down down down... (and up again?)

Kategori: Småbarnslivet

En förmiddag från helvetet men det blev lugnt sen. I need to explain no more. Sa ju det väl- ny vecka, nya jävelskap? ey ey? Didn't I? ;)
I hate to say I told u so.. (no I really don't)

Meeen nu på kvällen så slutade det TYP att åska och ösregna, så man kunde koppla igång TV och dator igen. Jag tände ljus härochdär, och det luktar gott med doftljus. Jag välkomnar hösten litegrann. Det regnar och är augusti och jag har sett löv som fallit. Det börjar bli höst nu.
(Så var det med den solbrännan som jag väntade på!) Bläääkfisens återkomst.

Snart är det jul.

Kommentarer

  • linda - en vimsig mamma säger:

    ja vatten lek är ju alltid kul =) och speciellt när mamman får leka i vattnet också =) kram

    2011-08-09 | 00:14:16
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Even lilla jag har lyckats få färg denna sommaren. Nu är det nte blekfeta Javamorsan längre utan bara feta ha ha

    2011-08-09 | 16:01:52
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Plutten säger:

    Jag håller med dej....jag välkomnar hösten lite försiktigt, så att inte så många hör...för dom flesta vill fortfarande ha sommar. Jag vill ha lite höst nu, och lite vinter. Och lite...jul? Ja, snart är det jul. Vad önskar du dej i julklapp?;)



    Kramisar

    2011-08-09 | 20:21:19
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: