DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Horoskop tjatar om pengar

Kategori: I-Landsproblem


Nerhasad i skönesoffan.


Läste mitt horoskop i två av mina appar
(yes I'm hi-tech där..) och som ni redan vet är jag helt religiös när det gäller horoskop. Jag är lite skeptisk när det gäller internet eller appar o sånt, litar mer på Heikki Vesa som jag har en bok med, 2011. (ska läsa det också sen..)

Det stod iaf i BÅDA mina horoskop, två olika, att jag ska verkligen kolla upp min ekonomi. Bättre att ha koll, än att inte ha det, nåt sånt stod det. Och att jag inte vill ha nåra överraskningar till det negativa, senare. Jag kollade upp, jag betalde nåra räkningar så nu är jag lugn igen. Att inte veta genererar ju också endel stress!

Även om det kostar pengar att betala räkningar (!!!) så känns det så jävla skönt att ha det bakom sig. Inga påminnelser denna månaden iallafall!

Imorgon är det måndag. Wiioo!

Kommentarer

  • Sandra, Colins mamma säger:

    Colin är tack och lov inge rädd att få vatten över huvudet men det är väl bara av ren tur skulle jag tro. Lite extra klirr i kassan vore inte fel.

    2011-08-22 | 10:02:25
    Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här: