DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

W o l f f W e a r

Kategori:

Dags för kallade väder, och tjockare ytterkläder. Här finns det mesta för de flesta. :)
Kolla in det, vettja!


Wolff Wear

Änd its swäääädishh, too..!




pöss Donken.

ps. Mår mycket bättre nu. <3


pps. Ringde Das Company.
De har mkt o göra, men de söker inga nya medarbetare. MEN jag hamnar "högt upp i pärmen" som det heter, för jag skickade mitt cv o personligt brev.
Denna gången har jag ett mer roligt brev, än bara hej jag heter, o jag är kreativ o glad, o har bil blablablaaahhh!
Nu har jag skrivit mer om Vincent o att han är min fd arbetsgivare. Jag tror och hoppas att de uppskattar en gääälen morsa med glimt i ögat. :P

Jag ska ligga på nu som fan, jag måste ju jobba FÖRE februari, såklart..^^

Har iallafall tagit steget, nu. :) Alltid jobbigt o ringa, tycker jag..

Kommentarer

  • linaa vikken pina säger:

    ja fy kylan närmar sig med stormsteg. Bara att göra sig beredd för snart ligger nog snön tjock på marken. Hur mås de gumman?

    2010-09-14 | 09:53:19
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: