DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vecka 21 nu & morronen from hell.

Kategori: Aggro-Donken



Var faktiskt glad större delen av dagen igår. Tänkte börja med de goda nyheterna i detta inlägg, liksom.
Som när man ska ge feedback- säg en bra sak, säg MEN! + en dålig sak, sen en bra sak till.

Våfflan v 21, Vincent v 21.


Ni som faktiskt kollade på serierna som jag målat, förut (av kommentarerna att döma, hela 3 personer..^^ Folk som ENDAST svarar på det jag skrivit till dem, tar jag snart bort från Bloglovin. Jag må vara ego men jag vet iaf min gräns.), vet att det är ett helvete att hålla saken i skåpen, att ha golvet småpryl-fritt, smulfritt, osv osv i all oändlighet.
Jag har gjort samma sak som alla andra dagar. Min rygg är kaputt, och skriker efter hjälp.

Ovanpå detta så höll Vincent på en jävla massa. Han har ätit. Han har fått ny blöj och kläder. Han ska va glad.
Han ställde sig när jag skulle äta, på mig, framför mig, där jag skulle gå, sen ställde han sig bredvid och skrek på mig, han drog ner smörpaketet från köksbordet, både smöret och mjölken är nu slut.
Jag får fan aldrig äta i detta jävla dårhuset.

Stackars Våfflan, stackars MIG.

Ännu en morron med röd blick, ond rygg, och en djävul på vaaarje axel.
Ingen ängel där inte.

ps.
NU började han igen. Så fort jag ska plöja kommentarer. Då kommer han o rycker som FAN i datorstolen, gnäller, skriker..
Han HAR traktorer, leksaker överallt på golv väggar taken, överallt.
Och ändå ska han rycka i datorstolen. Där min onda rygg sitter. Det gör ont, jag är förbannad, och jag tycker jävligt synd om Vincent som har en preggo morsa. Jag känner mig kort sagt värdelös. Men så var det ju denna morrnen som är helt underbar också.

Jag orkar inte.

Kommentarer

  • linaa vikken pina säger:

    Ja smart man kanske ska satsa på o leta tryffel. Bli rik för en gångs skull:D Tack för tipset;)



    Ska fröken göra idag då?

    2010-09-23 | 12:24:06
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    Nej men ush vilken dag =(

    Jag kände mig också helt värdelös som mamma när jag väntade Anton,då had ejag problem med ryggen och blev sjukskriven, så fick ju typ bara sitta eller ligga i 1 vecka och jag orkade inte bära alexander osv...skit kul för en livlig unge som ville leka hela tiden =/



    Så barnmoskan och läkaren som sjukskrev mig pratade ihop sig och skrev ett intyg att jag skulle behöva ha alexnader längre på dagsiet och de gick kanon.Han var en ängel efter alla timmar på dagiset med alla kompisarna och all rolig aktivitet.

    Hoppas de löser sig för dig så du inte behöver känna så där ända till slutet! styrke kramar till dig!

    2010-09-23 | 12:27:44
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • linaa vikken pina säger:

    haha ja bebis vet vi ju redan att du kan ordna både 1 och 2 gånger;)



    Skönt att bli av med grejer som ändå bara står så slipper man skiten=P

    2010-09-23 | 12:30:31
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/
  • Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare säger:

    Aha då fattar jag ;)



    Nä inget blått kommer att bo i mitt badrum!

    Jga älskar ju svart & vitt & växter så det blir nog någonting i den stilen :)



    Vad fräscht med gröönt! :D

    2010-09-23 | 12:47:54
    Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/
  • Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare säger:

    Men precis! En palm ska jag ha brevid badkaret så det hade ju varit fränt med en skrikig kruka som livar upp allt :D

    2010-09-23 | 12:51:16
    Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/
  • linaa vikken pina säger:

    Nej nej smink o klädsel får jag styra själv:D de e en vän som e fotograf o ska fota för skojs skull bara så inget stort så där . nu ska jag iväg o äta sushi:D

    2010-09-23 | 13:00:11
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/
  • Bella säger:

    Usch de där lät inte kul alls :( Hoppas allt blir bättre snart... Har ingen direkt erfarenhet av barn så vet inte vad jag ska skriva o peppa med :(



    du får en stooor kram via en kommentar iaf ^^

    2010-09-23 | 13:44:34
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Linda säger:

    Vet inte om detta är nån tröst men det blir inte bättre när man inte är gravid heller :(



    Idag har min 4 åring drivirt mig till vansinne här hemma. Jag hängde tvätt och då passade hon så klart på att ta ut alla soffakuddar och slänga över hela vardagsrummet :( Så när jag plockade i ordning detta smet hon i badrummet och gick loss på saker där! BLIR GALEN!!!!



    PS Håller med om detta med att bara svara på en kommentar. Jag har det som religion nästan att faktiskt kommentera inlägget jag läser :)



    Hoppas du får äta snart i alla fall :)

    2010-09-23 | 14:11:14
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se
  • Milly - Mamma till tre flickor ♥ säger:

    usch jag känner igen det där. När man väl sätter sig ner och ska göra något så är dom alltid där och slår på dator och klänger och hoppar. Och då duger leksakerna inte alls..



    Hoppas att det blir bättre under dagen!

    Stor kram

    2010-09-23 | 14:24:26
    Bloggadress: http://milliez.nu
  • Anonym säger:

    hårt jobb och vara graviid :P den kostar tjugo svenska kronor;)

    2010-09-23 | 14:25:20
    Bloggadress: http://barbiieh.blogg.se/
  • rumptott säger:

    men lilla gumman. <3

    han vill vara där du är =) han vill säkert se på doktor mugg igen =P

    han vill sitta o snurra i dator stolen =D

    han vill leka med sin mamma HELA tiden.. Arvid e likadan..

    o NEJ du är ingen värdelös mamma snarare tvärtom.. =) tro mig..

    sj har man varit på bemanningsmessa nu o e helt slut o så ska jag ta hand om Arvid medans erik dessutom ska jobba över idag med.. gaaah haha vi har de inte lätt du o jag.. vi får flytta närmare varandra så kan vi stötta varandra mera o umgås med ^^

    puss <3

    2010-09-23 | 14:46:08
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Sophie mamma till Nellie säger:

    Barn kan vara djävulska iböand!! ;)

    Jag har själv en liten som byter till djävule då och då VARJE DAG ;) hahaha pöss

    2010-09-23 | 22:54:22
    Bloggadress: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: