DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rumpis- tack!

Kategori: I-Landsproblem



Nu tackar vi  RUMPTOTT för hon ifrågasatte om tinypic verkligen slutat funka.
Det meddelandet jag fick där igår, lät ganska permanent, som att de avslutar sin hela sida inom kort..:S


Det var tydligen inte så- idag kunde jag ladda upp den halvnya headern. :)

Yäyyy.... :)

Och jääävlar va många kommentarer jag fått idag. Där får man för man försover sig, o sen diskar istället för ä åta o blogga. ;)

Kommentarer

  • rumptott säger:

    haha =D här blir jag länkad lite kors o tvärs så där tydligen =D hehe tack tack ^^

    idag har jag hämtat ut Arvids me&i kläder.. ooh så sött de blidde hehe =D



    sen köpte jag två nya pyjamas åt honom =P

    två delat ja.. går ju fan inte annars hehe..

    så nu får jag hålla mig allt t ullared istället där man får köpa resten som vinterkläder osv.. =D



    hur är det med magen o vincent idag då?

    blive nått bättre??

    pöss <3

    2010-09-24 | 15:03:22
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    Åh, förändringar i designen minsann !! snyggt :)

    Man får passa på att nätshoppa lite när det är rea :)

    Kram

    2010-09-24 | 15:26:14
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • carrå - 19 år och mamma säger:

    Trevligt :). Hahah ja kan nog vara det, har aldrig haft ork att ordna :P

    2010-09-24 | 15:33:15
    Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: