DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Frossle.com

Kategori: Annons

Frossle.com


Frossle.com, att tjäna pengar på sin blogg genom att visa upp annonser man vill göra reklam för!

Jag är med där. Läste först igenom alla avtal och regler, och insåg att det är inget lureri, fastän jag fäörst trodde det förstås..


Frossle.com


Det går sakta men säkert, och att tjäna lite kosing samtidigt som man skriver av sig, ja det tackar bara dummingar nej till.


Frossle.com

Kommentarer

  • LindaViberg \ .se säger:

    aah jag vet men jag klarar inte av att inte vara sysselsatt :) Jag har blommlådor som står på balkongen som måste tömmas eller rättare sagt, hela balkongen ska typ tömmas. Upp med möbler på vinden (men de får min karl bära upp) Så det har jag att pyssla med framöver ;) Dock ett mkt tråkigt projekt haha! Men, de måste ju göras :D



    Andra intressen. Hm? Jag vet inte riktigt.. Kollar mkt på serier, filmer.. musik älskar jag! Datorn är väl ens bästa vän i dagens läge ;) Inredning kanske är ett intresse.. älskar att ha ett fint hus/lägenhet ;D Annars så är väl mitt nya intresse "att ta de lugnt". Så några speciella intressen har jag väl inte längre direkt ;) ta hand om lill*n som snart är här!! :) Själv då??



    Ja, dop ja :) De får bli i vårdagarna! Men tack för tipset om att fixa gästlistan redan nu :D :D

    2010-09-14 | 10:05:17
    Bloggadress: http://www.lindaviberg.se
  • Mamma till Melwin säger:

    Hehe okej, men det är bra då vet jag lite hur jaag ska göra nu.

    Höra efter lite sen och fråga om man får komma och hälsa på.

    Ska man ansöka redan vid 6 månader ojs, har inte jag gjort heller ^^

    Men får hoppas att det löser sig ändå, vi har endel dagis här ändå :D

    2010-09-14 | 10:13:32
    Bloggadress: http://hannafors.blogg.se/
  • carrå - 19 år och mamma säger:

    Okej, kan inte säga att jag förstod vad det är men det låter bra :P.



    Japp, ofc. Älskar att lägga mig i rena lakan när man är nyduschad, så skön känsla :).



    Kram

    2010-09-14 | 10:13:47
    Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/
  • 17 år och ung mamma säger:

    gick inte att kommentera ditt översta inlägg. jo jag får försöka börja att göra det. Måste lära mig hur man gör med filmkameran, har bara filmat med mobilen hittils , hehe ;D vad roligt att ni ska få se eran knodd i magen, så underbart :D

    2010-09-14 | 10:19:51
    Bloggadress: http://paulinagavelin.blogg.se/
  • LindaViberg \ .se säger:

    tack :) Älskar fotografering ja juste, där har du ett till intresse ;) På morgonen kan man inte tänka. Haha :) Jag använder mig inte av bloglovin tyvärr.Blev något fel när jag fixade en "hemsida" till min blogg och så gick den väl sönder elr nåt o har inte haft ork o fixa en ny/ordning på den gamla.



    Haha aah jag tar de lugnt fast jag måste hålla mig sysselsatt. Går de ihop? Haha! Lät väldigt konstigt men de e ju så jag är som person!



    Men de e ju konstigt. Denna lilla varelse i min mage har legat där inne i 9månader och kommer ut och ska ta lära av oss som föräldrar. Som mamma och pappa! Vi ska lära den allt vi kan. Alltså, det är ju hur fascinerande som helst. Hur vi funkar vi människor! :) Hur ett barn blir till, alltså. Jag har läst så många sidor på nätet om när bebis växer och jag blir lika "chockad" varje gång att man som människa klarar av det. Oj nu kanske de blev massa sludder men du förstår säkert hur jag menar :D Aah de kommer nog ta en evighet innan man Förstår att det är på riktigt, att man är mamma på riktigt!!



    jaså du där ser man :) Va härligt!! Själv jobbar jag på Mcdonalds här i min hemstad som arbetsledare. Gick på semester i aug. och havandeskap i sep. :) Skönt o bara vara lite ledig innan Krabaten kommer :)



    Ska in och läsa lite om det du just nämnde. Lät ju spännande!! :) Vad är du i för vecka föresten? Lycka till idag på Ultraljudet. /KRAMS

    2010-09-14 | 10:24:34
    Bloggadress: http://www.lindaviberg.se
  • Ville Niskanen säger:

    Haha håller med dig. Frossle verkar vara en bra tjänst, men ännu bättre är www.bloggerfy.com =)

    2010-09-14 | 11:48:07
    Bloggadress: http://villeniskanen.blogspot.com
  • JD - Gastric Bypass opererad säger:

    äsh, hur mycket tjänar man egentligen? du har ju typ tusentals läsare om dagen eller nå :P



    mm, det gör en anings ont. men det börjar försvinna, utom när jag ligger eller går, eller rör mig för mycket. ops :P

    2010-09-14 | 14:01:35
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här: