DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dåktååår Mööögg! <3

Kategori: Happyfejs! xD



För någon dag sen letade jag upp Doktor Mugg på youtube, och kollade med Vincent på ett avsnitt.
Det är såååå många dåliga ordvitsar i det om bajs, toaletter, och annan skit, (...!!) så jag skrattade mest hela tiden. Vincent satt still i mitt knä, så jag gissar att han också gillade det :D


Det är sann underhållning, i lägsta möjliga nivå. (kloakerna, yäpp)

Det är dock inget för barn, snarare för överflummiga tonåringar/mammor som inte druckit nåt kaffe än. För som vi alla vet, blir man lite smått skitnödig av kaffe. Hm, okej kanske inte alla människor. Det rör iallafall om i magen, kaffe. För alla.

Ett tips om ni vill ha lite roligt sådär på morronkvisten- youtuba ett avsnitt med marko lehtosalo som tokig toadykare, och som fredde granberg regisserat.
Det kan inte bli annat än skitkul.

Pöss!

Kommentarer

  • Pippi säger:

    Jag gillar inte alls kiss och bajsvitsar så dem hoppar jag glatt över



    Hoppas du får en fin lördag!

    2010-09-25 | 06:31:21
    Bloggadress: http://pippibears.se
  • Plutten säger:

    Hahahahahahahahaha!!!!! JAG ÄLSKAR OCKSÅ DOKTOR MUGG!! :D Var så sjuuukt längesen som jag såg det dessutom. Måste fan youtuba det om en stund. Bästa morgonhumorn;)



    Hehe, jag ska blanda dom hejvilt som slingor tänkte jag:) Det blir rosa slingor och blå slingor. Jag tror att det kommer kunna bli rätt så jävla skitsnyggt. Robin tröttnar ju dock på att jag färgar håret hela tin:P men det skiter man väl i;) Så nu tänkte jag lugna mej med svart färg tills nästa månad och kanske fokusera på att bara bleka lite här o där. Pirr pirr pirr...ska beställa dom där till nästa lön!:D



    Jadu, det där är billiga läsglasögon som jag köpt. Men jag har hört att det är skiiitbra priser på specsavers just nu, Heter dom så tro? Jo, jag tror det....dom har typ halva priset och ta två betala för en osv osv:)



    PUSSPUSSPUSSPUSSPUUUUSSS

    2010-09-25 | 09:13:06
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Youtube är grejer det =)

    Och ja där var din header också ;)



    Hopaps du får en fin lördag

    Krams

    2010-09-25 | 11:02:49
    Bloggadress: http://vardagenvar.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej!

    Nu är vinnaren av min inläggstävling utsedd.

    Tack så mycket för att du ville vara med.

    Gå in på min blogg för att se om det var just du som vann. =)

    2010-09-26 | 10:52:30
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: