DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Yääh!

Kategori: Annons

Ni undrade lite hur det går på tradera? Jo för att vettni.
Lasses intersportshorts är budade på.
Lasses kalleankatröja är budad på.
Min cowboyjacka är såld, betald, och skickad.
Väggljusstakarna är budade på,
och datorskärmen är budad på.

Resten är inte budat på ännu, men det är ju ändå 10 dagar kvar eller nåt,
på det mesta. Jag känner ingen panik ännu. Dock känns det lite tragiskt att intersportshorts till gympan, går åt snabbare än vad nån gillar mina egenmålade tavlor. Känns ju...sådär. På söndag ska jag hämta hem mina andra snyggaste tavlor, och då kommer de ut där med. De ska ju säljas liksom.
Jag kan inte fylla tapeterna med en  jäkla massa tavlor som jag gjort. De passar inte ihop, alla. ;)

Imorron kommer det förhoppningsvis fler paket, och nåra vinster kanske också. Vunnit på bloggen endel som inte kommit än- en bambinomugg, ett ängla-halsband, och en sparbössa.



Har du tävlat i Dunken-tävlingen än? (kategori tävlingar finns den)


Kommentarer

  • JD - Gastric Bypass opererad säger:

    vad bra att du får saker sålda donk :D folk inser misstag och vill ha dina tavlor snart.



    åh ja! en J tavla måste ju jag också ha i mitt rum :D hihi!!

    2010-10-19 | 07:30:51
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Sand mellan tårna säger:

    Inte illa! Håller tummarna att fler budar!

    2010-10-19 | 07:39:31
    Bloggadress: http://sandmellantarna.com
  • Johanna Friman säger:

    ett par pyjamasar har jag nog, en hemsydd stjärngossestrut i fleece och en tripp-trapp (men den vill jag ha kvar ;))

    2010-10-19 | 08:28:01
    Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: