DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Utmanad!

Kategori: I-Landsproblem


Jag har blivit utmanad utav Fröken M!
4 tv program:
Desperate housewives
Grey´s anatomy
Cougar town
Biggest loser
4 saker jag gjort idag:
Städat
Shoppat
Varit i skolan
Lämnat och hämtat David från dagis
4 saker som jag längtar efter:
Julen <3
Framtida lägenhet ;)
Davids födelsedag
Helgen, då jag kan umgås med mina pojkar
4 saker på önskelistan:
Ett hus eller en större lägenhet
Körkort!
Ett syskon till David <3
Ett jobb jag trivs på
4 saker som jag avskyr:
Otrevligt folk
Att betala räkningar
4 saker jag tycker om att göra:
Vara med mina pojkar <3
Umgås med vänner
4 saker jag ätit idag:
Smörgås
Köttbullar
Makaroner
Äpple
4 utmanade:
Donken
Martina
Emma
Sara
Jag har blivit utmanad av Emelie
4 tv program:
-Unga mödrar
-Medium
-Top Model
-Ullared. (varav 1 är nåt jag följer just nu..)

4 saker jag gjort idag:
-Ätit makaroner o köttfärssås
-Varit på Me&i-party
-Vart duktig och rensat förråd
-Fått ett första bud på tradera

4 saker som jag längtar efter:
-Sortera bland Vincents gamla 50-56-bebiskläder
-Pysseldagen jag ska ha här dagen före 1a advent
-Ullared 27 oktober med många folk
-En ballerina, eller en isglass, typ nu?


4 saker på önskelistan:
-Fön i rött, liten.
-Badrumsvåg, inte vit och inte i glas.
-Pysselgrejer och pärlor, och massa scrap-prylar
-Tvillingvagn billigt, en Babytravel som alla säger är bra.



4 saker som jag avskyr:
-Sill
-Barnskrik som man inte kan trösta
-Folksamlingar, får ingen LUFT!
-Möglad frukt som man hittar hemma i skåpet och inte kan ta i för det faller sönder i en gegga. (därför händer inte det härhemma.)


4 saker jag tycker om att göra:
-Sitta o fika med trevliga människor
-Inreda, nu är lekstugan på tur.
-Pyssla, o scrappa
-Blogga om viktiga saker, eller om grejer som är totalt skit. Som gör mig förbannad. Jag vill få ur sånt ur mitt system oftast.


4 saker jag ätit idag:
-Makaroner o köttfärssås
-Kärleksmums o morotskaka
-Frukost (frallor och kräm med mjölk)
-Ja det är väl egentligen mer än 4 grejer.. eller?


4 utmanade:
- Plutten
- Wiilow
- Madde
- Jonna

och Göteborgs tokmorsa Linda, men hon har redan gjort utmaningen. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: